Tuesday, September 8, 2009

Cerita sedeeeeeeeeeeeeehh

Same topic, wedding ring...

Sebenarnya aku dah terbeli cincin suasa lelaki, with diamond lagi kat bakal suami aku.
Sedeeeeeeeeeyyy...

Bila aku dah tau haram hukumnya lelaki pakai suasa. Terus aku call TOMEI. Nak tempah untuk cincin perak. ...... uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. nak nangis lagi.. aku banyak salah kot sblm2 ni. nak buat aku rugi serugi2 nya..

A: Eloo tomei yer.
T: ya..
A: Saya nak tanya utk cincin suasa lelaki yg ada berlian. I just bought it on 5th Sept, prev saturday. I plan nak tolak / jual balik kat u.
T: Y nak jual?
A: I dah rujuk kat JAKIM. Cincin yg I beli tu tak boleh dipakai oleh lelaki. HARAM. So, u'r sales gurl said. Ok, n boleh. I nak tolak balik cincin ni. I nak tau procedure dier.
T: Ermmm.. U dah resize ke belum?
A: [[uhhhh, sudahhhh]].. dah I dah resize.. boleh ke?
T: Tak boleh. kami tak terima cincin yg dah resize dah. Kami hanya terima cincin yg dlm original size shj.
A: Tak boleh adjust dah ke? langsung tak boleh terima ke?
T: Tak tak boleh. Tu memang procedure utk tolak cincin yg dah beli dari kami.
A:[[ :( : (.. dah start bergenang air mata aku]]
T: U boleh dtg dlm masa 7 hari utk kita bincang balik dgn sales person tu semula. Atau nak jual berlian tu semula...
A: ok.. [[ dah tak boleh nak cakap apa2 dah. sedeey sangat.........]]
A:

No comments:

Post a Comment