Sunday, July 11, 2010

Muka ebo'ks

 
muka sengal depan opis.. hukhuk..

Arini, tak la awal benar aku turun. Tapi mungkin keadaan jalan yg smooth wat aku sblm 9 dah sampai ofis. Dek sebab dah mai awal, n tuuuuuuuuuuut ..Aku lupa bawak kunci opis. Huuuuh. memang menunggu laa aku kat depan pintu opis. Nak ada kuasa magik2, tarak. So tenung samapai keluar air mata berjurai pooong, memang pintu takkan bukak. 

Kepala aku dari mlm tadik dah nyut nyut. Pagi ni, bila tengok muka mak abah, lagi meruntun jiwa kat dalam ni, wat aku lebih nyut nyut lagik. Tgh berperang ngan penyakit pala nih. Mcm dah lagak mata garfield dah..half closed. Ble migrain datang menyerang, aku akan senyap sesenyap senyapnya. Tak leh nak berckp ngan org..Ntah.... rasa bukan migrain semata2 ni. Kepala dok berpk pasal smtin..n alwiz this question akan timbul... WHY????

Aku serahkan pada mak abah dulu utk buat yg terbaik. Lau adik aku dah lama aku seligi jerr... Ni sebab taraf kakak, n aku not so closed pulak. mcm api ngna api laa. Nak bertepuk tampar, jarang laa. Sekali setahun ada la kot.

Bukakan lah fikiran kakak aku sorang tu ya Allah, biar dia nampak mana baik mana buruk. Hmmm.. saat ni terdetik dlm kepala aku, tak semua yg dirasakan pandai menggunakan akal fikiran, iaitu golongan bijak pandai, tau menggunakan akal fikiran, bila gelojak rasa dihati menguasai...

No comments:

Post a Comment