Tuesday, April 10, 2012

Fire drill

salamm pagi utk semua yg masih belum tido. Esok cuti kan, hari pertabalan, so public holiday. Weeehuuu! Indahnya bila dapat cuti. Rasa macam nak melompat2 mcm budak kecik dapat hadiah  (ooopsss sekang budak2 tak main laa hadiah kecik2 kan, hadiah ipad, iphone... fuuuhhhh, kalau anak sedara aku lagu tu, kecik besar kecik besar jer aku tengok)...

hmmm playback time kat opis tadik.

jam dah injak pukul 4pm. wupppssss!!! Aku terlupa something, my user ni sonyaaaaaap sunyi jer.Teeettt... Dah tiba masa utk aksi kejar mengejar. Aku laks baru tingat jam 4, sejam jer lagik time nak balik. uhuhuhuh. Kugagah kan jugak kaki menapak kat student affairs dept tu. yup, he's there. Wuppss lagik. Loook bz maaa. Hmmm nak taknak aku terpaksa sabar, tunggu, sampai dier habis berurusan ngan bos dier itewwww. n ok laa.. dah start discuss.. ada mender yg dier konpius, n aku biarkan lagik dier konpius, sebab dier cakap cepat sangat. Ku biarkan si luncai bersama labu2nya. Go with da flow. cheewahhh!!!

Tgh2 aku dok berdiskusi, actually aku dengar jer dulu utk any amendment  utk report/listing yg dah aku analisiskan tu, tup tup... riiinggg (slowww..) RINGGGGGGGGGGGGGGGG ..makin lama makin kuat, tapi takder la kuat maner pun. ukukuk... FIRE DRILLL!!!! adusssss. Wrong timing lorrrrrrr. What to say.. angkat buntut, seme lari kat assembly area. Aku?? heheheheh... malas aku nak pi sana straight. Aku pi kat block aku dulu, time utk bertukar jadik BOMBA..kikiki. Menapak lagi ke floor aku, n kemas2 beg, laptop peseme.. Dengan langkah yg berat, sampai jugak aku ke tempat perhimpunan. Panas betul petang tadik. Perit..Panas dunia kan, kat akhirat kita tak tau lagik. Moga kita semua dlm lindunganNYA, insyaAllah.

Ada la setgh jam jugak dok tgh panas tu, n teeeeeeeeettt.. memang ramai terbakar, dek sinaran matahari yg panas terik (even tadik tu dah ptg)... basah kuyup ngan peluh. Uhhhh melokeittttttt!!! Habis jer, aloss tinggal beberapa minit lagik, malas da aku nak naik, aku tunggu kat receptionist, n ting tong.. punch out.. masa utk baaaaalikkk!! Weeehuuuu!!! best..best!!

Chow..sekian utk playback ari ini.. :D. adios



No comments:

Post a Comment