Wednesday, December 28, 2011

DIA ketahui apa yg terbaik utk kita

Aku tau, setiap apa jua yg datang memang daripadaNYA. Kita boleh berusaha, tapi yg menentukannya hanya Allah. Aku sebagai makhluk yg memang lemah, kadang2 tak sekuat yang disangka. Diluar kulit durian, dlm isi timun..

Redha..cuba menerimanya dengan sepenuh hati...

'Depressed' itukah perkataan yang boleh aku lambangkannya sekarang? Mungkin, mungkin juga tidak. Bukan minta simpati, tapi mungkin memerlukan kata2 semangat utk diri ini supaya tidak terus tercari2...

Kadang2 ingin berkongsi rasa dgn orang yg mungkin 'berpengalaman' dlm hal2 yang sedemikian...Tapi mungkin tanpa disedari, dengan satu ayat sahaja telah melemahkan semangat yg ada ini. Apabila diri sendiri ingin bangkit, cuba utk kuatkan semangat yg masih bersisa. taaaapiiii... hampa..

ya Allah kuatkan semangat aku ya Allah...
Kuatkan semangat aku ya Allah......

No comments:

Post a Comment