Sunday, August 5, 2012

Dugaan di bulan puasa...


Hari ni, rasa tension sampai rasa nak muntah laks. Uisssyyy.. Cano laa jadik lagu ni. Haku ingat LCW jer sedey. Ngan haku-haku jugak turut tension sebaaaaaaab technical spec yg aku simpan secara terus di server corrupted. UHHHHHHHHHHHHHH!!! Nak cari kat local? takdokk!!!

Sebab aku selalu lupa nak update kat server, bos tiap hari nak tengok apa progress. Dan disebabkan itu jugak, aku terus mengeedit file kat server, dengan perkiraan aku, file di server tentunya org infra akan buat backup daily if anything happened. huhuhuhuhuhuhu.. ruper2nya tidaak. sebab tape dah rosak. adussss..

Nak start buat RMS pun haku dah tak semangat. pening pala makin menjadik2.. uhhh... dugaaan di bulan puasa. Worst case aku kena ulang buat balik technical spec yg dah banyak giler pagesnyer itewwww semulaa.

Doakan diri ini tabah.... Dunno wat to say lagik. Salam Ramadhan..Hari ni nuzul quran kan.. k laaah..
Adios

No comments:

Post a Comment