Monday, January 24, 2011

Ke mana menghilang…

Penatnya hari ni. Mengeluh? Hmmm adalah sedikit. Banyak kerja? Tak jugak. Dok buat kerja transfer men transfer file, re arrange email in folder, personal2 thing, terutamanya gambar, personal document semua aku clear kan dari notebook opis ni.

Baru nampak semacam baru leh bernapaih notebook ni. Dah makin kurang bebanan, & muatan. InsyaAllah dlm sedikit masa lagi, engkau bakal menjadi ringan. Semua demo & completed application, bakal aku sumbat terus ke server. Semua in server.

Rupa-rupanya dah lama aku tak mengomel kat sini. Semenjak hubby aku kena H1N1, dengan aku  aku sekali kena kuarantin. Bukan atas arahan doctor pun. Hihihi.. ada yg takut kasik aku pi bekerja. Huhuhu.. Takper, asalkan suami aku sihat, no hal laah. Pasal hubby aku tu, alhamdulillah, minggu ni dah start bekerja dgn jayo nya. Berlambak email yg aku tengok dlm dia nyer email office nyer inbox.. Huhuhuhu… cecah ribuan tuuu. Sakit pala aku tengok dek jumlah yg memang oberr banyaknya. Tu baru tengok, hihihihi.. all da best laa yer to mr hubby.

Penat ..penat…tired_at_work

No comments:

Post a Comment