Tuesday, April 24, 2012

Morninggg....:)

Assalamualaikum, n very good morning kepada semua..

Apa cerita hari ini? A'haaa... perasaan tak ada kat sini. Even percutian yg bakal aku pi ni tak der la dlm perancangan, tapi masih aku ternanti2kan harinya. hakhakhak.. Kerja diopis masih aku buat dgn lancar (ukukuk lancarr kerrr?).. Tapi dlm kepala ni, aaaahaaaaaah! Bukan di sini lagi.. Ke mana erk? Nanti laa, kalau best aku citer, kalau tak best pun aku selit2 laa apa2 yang boleh aku cerita eeeiii.

Hari ni, semua team aku pergi ke NIS.. ooohooooo... heheheh sikalang haku ini telah bertukar kijer. Not in maybank anymore.. Aku sikalang ini bekerja di...di....di..... NUC.. uhuhuh.. Apakah itu???? hehehhe..

Kini...Tempat aku menabur servis

Sure first time dengar kaaann. Sekarang ceburkan diri dlm education line. How is it? OK? Hmmmmm... alhamdulillah...senyummm... senyum senget sket.... hmm cannot say anything lagi laaa. Baru 2 bulan keje sini. ooohhh korang tau ker NUC tu kat maner? hikhik.. Nilai university college, insyaAllah next year dpt title UNIVERSITY sepenuhnya. Siap dah tukar nama jalan kat depan NUC ni. PErsiaran university. Fuuuuhh!!! Apa ada pada nama, jiiiiiiiiiiiikaaaaaaaaaa... teeeeeeeeeeeeeetttt ..huhu. InsyaAllah harapan aku moga system kat sini lebih ok, n org2 nya willing to change to new environment... I hope so.. Pray for that lorrr..

Rata2 org keje sini, sebab..... hmmmm ni mostly yg aku tanya laaaaaaaaa... dekat dgn rumah. boleh tak camtu? hahahhahahahahah.. ramai dulu kerja teruk, dengan traffic nyer, keluar rumah gelap, balik rumah pun gelap.. hohohoho.. setiap hari mcm  tu. sekarang no more.. tghari pun boleh balik rumah woooooooooooo.. InsyaAllah apa aku harapkan, this the best for me utk masa ini. Apa yg Allah bagi kena syukur kan. Yup I do...Ceria2 selalu!!!!

HATI BERBUNGA RIANG..insyaAllah


No comments:

Post a Comment