Monday, April 9, 2012

Sudah sampe

Taraaa.. yeahh. sudah sampai rumah. Yup ini adalah salah satu yg best kijer dekat rumah. Weeehuuuu..Still got something to settle, tapi aku wat bodo jer. Sharp jam pukul 5pm... zaasss angkat kaki balik rumah bersama2 dgn dokumen2 yg ku kira aku akan bukak utk aku menelaah di rumah. ukukukukuk, bolehkahhh? heheheh dunno. Just ada feel nak sambung kat rumah, boleh ke idak ke, janji aku puas hati.

Vendor2 kat dlm opis tengok jer. hohohoh. ada aku kesah. macam2 lak nak mintak itu mintak ini. Dah laa aku dah kasik last week. ada jer mender yg nak suh tambah, description lah apa lah.. aiyooooo! For each report, nak suh aku translate satu2, dah la ritu mintak input output report. Adoi.. Tak logik, kan dah kasik sample of report. tapi aku buat jugak, consider new comer kaaaaaaaaaaaaaaan... caaaaaaaaait, geli laks aku, aku kah itewww? hakhak ..hang poser ke idak neeeh, aida weeeyyy?

ok lah. nak get ready untuk berbuka. moga Allah lebih kuatkan semangat aku n suamiku yg aku sayaaaanggg sangat itewwww.. insyaAllah

No comments:

Post a Comment