Wednesday, February 29, 2012

Tangga punyer cerita

Weeehuuuu!!!...

Hari ini masih menikmati minggu2 last bercuti. Minggu depan bermula lah kerja aku sebagai seorang programmer. Memang tak terpikir dek kepala, nak pergi sejauh ini. Dan tak terpikir dek kepala, apa lagik nak dibuat selepas ini. Serasa2 aku, semacam tak berapa nak larat nak harungi hidup sebagai seorang programmer. Mungkin laa dah sampai tahap max dlm idup aku. Hihihihi... Bunyi semcam nak bersara jerrrrrkkk.

Now at my mil punyer rumah. Hari ni hari tangga punyer cerita.. Sebab dek sebatang tangga (sebatang ker???? sorry la, oden hentam jer niii), hampir beberapa famili area kawasan rumah mil aku, tido lewat mlm. Yg buatkan hubby aku berjaga jadik guard sampai ke subuh. ni la sebab gara-gara sebatang tangga yg muncul ats bumbung..Siapa la punya angkara du***na nehhh... Dpt la berkenal-kenalan dengan jiran sebelah menyebelah, belakang rumah, belakang tepi rumah...AJK punya rumah. fuuuhhh.. ada lak dua budak kecik tak tido lagik. bawak sekali. Depa risau bila dah dengar citer2 kurang menarik ni, dengan tambahan berita, ada lak dengar bunyi2 yang kurang senang. Sapa tak seriau kalau dah macam tu keadaannya... nauzubillahiminzaalik.

 Moga orang yang buat tu semua, segera bertaubat.. insyaAllah.


No comments:

Post a Comment