Tuesday, June 5, 2012

Hari gerak gempur sedunia

Hari ini aku declare kan as 'HARI GERAK GEMPUR' untuk aku membuat kerja yang tertangguh ini dengan jayanya. Hehe. Tapi sempat lagi berblogging erk.

Semalam hari gerak gempur utk sesi photo shooting, editing, n uploading into web. Aku doakan kerja n urusan aku ini dipermudahkan Allah. InsyaAllah. Moga diberkati olehNYA, insyaAllah.

Leceh jugak erk, nak ambil gambar, edit - even aku just minimize da size, n touch up memana yang perlu, & simpan as a new file in sequence. Dengan kadar yang agak perlahan, mencari tone warna pada tudung-tudung tu. Yeaah! Thanx Mr Google. Thnx a lot jugak to my dearest hubby. Banyak bagi sokongan & pendapat. InsyaAllah, gohek tetap gohek bebbb!

Adiosssssss.


Note: gohek.. is go go go forward!!!! maju ke hadapan..

No comments:

Post a Comment