Thursday, September 13, 2012

Bekerja dgn jayanya


Assalamualaikum semua...
Syawal sudah berada di penghujungnya. Amacam korang dah puasa ganti? n dah puasa onam? Todays date 27 Syawal 1433Hijrah.. Alhamdulillah, utk aku n suami, suda settled..

Kirojer? Amacam? Minggu2 yang semakin sibuk. Aksi kejar mengejar vendor makin hebat. Sapa laa suka dikejar kan. Sewaktu dulu, aku lah di tempat mereka2 itu. Kerja sebagai vendor. If tak cukup, sure user bising. Dapat user yg ok, ok lorr, can kautim maa. If not, ngadap laa bos bosar. Jawab dengan secantik bahasa, sebijak2nya laa. If not... ameeekkk kawwww.

KEsian. Yup itu lah word yg paling sesuai sekali utk vendor2 yg aku kejar. Aku dah bagi peluang utk buat, sehabis baik, siap aku analysis kan utk depa tak buat salah. Taapii.. Mungkin org selalu luper kot. Amek mudah. Berakhirlahh dengan cara ini. You choose which u wanna me to do.. Cara baik.. or cara teeeeeeeett.
Moga Allah masih jaga aku utk tidak membuat mender2 yg diluar batasan.. insyaAllah. Aku akan jaga itewwww.... Bahaya jugak if org kiri dok push kita, org sebelah sini wat bodo jerrr.. Mau aku flying kick depa2 ni. hehe.. sabar, n probbly, mender itewww takkan berlaku secara realiti... tapi dalam alam maya, yesss!!! already done maaaa... via email lorrr.. Apa lagi yg leh dibuek, if vendor itew berada jauh nuun di sana...di bumi Pakistan.. hohohoh.. Skype cannot.. email lor.. email perseorangan cannot.. jadikan boss haku n boss dier in da loop.. cara yg masih 'OK' , tapi ramai org yg tidak suka kannya. betoiii kaaaaaaaaaan????? Bila dah libat bos bosar ni.. masing2 mcm panas bunt** laaa.

yeahh.. Sibuk ngan training n dalam masa yg sama chase vendor. Training ni suppose aku join last week, Tapi disebabkan ada perkara yg masing ding dong dgn vendor, aku ev to stay in da office, berperang utk dapatkan jawapan2 yg sepatutnya. hihihi.. Sapa yg pernah kijer ngan aku tau laa aku nyer cara.. So this week sempatlah aku join topic paling berat kat univ ni.. bhgn financial.. Teettt.. Mcm2 speacial case.. Den trimo jo laaa.. Wait n see wat will happnd end of this month... ok..

OK laa.. dah mengarut panjang. Ev to settle on Residential Mngmnt & International Office nyer part.. Hohohohoh.. Adios...


No comments:

Post a Comment