Wednesday, December 12, 2012

Pagar putih sudah kena attack

Assalamualaikum..

Tau tak apa yang dinamakan pagar putih? Barisan hadapan dalam mulut lorr.. Hehe. Sudah kembali sakit. YEzzaaaa. Baru sebulan aku jumpa dentist. Kali ni betul2 pertahanan depan sekali yang sakit.

Dalam kepala terbayang.  ooohhh kalau if... hmmm kena cabut. Wooowww!!! Mcm nenek kebayan lorrr haku.. Semacam infection. sebab angin takdak ribut takdak. Lubang takdak.. dah buat scaling lagi aritu..

Semalam aku dah buat home remedy aku sendiri dengan salut kan gigi depan aku tu dgn Sensodyne gum. Ambil masa nak hilang denyut tu. Hari ni, nak try another remedy.... jeng jeng jeng... HOME REMEDY dgn GARLIC.. Katanya try tonyoh2 kat gigi.. katanya superb.. tapi tak tau laa cara tu berkesan tak kat aku. aku try dulu k. Any result I'll update later k...Aku doa it'll work!! .. :)



No comments:

Post a Comment