Sunday, August 23, 2009

epi day



Last 2 days went to penang. Balik rumah mak ngan pak mertua. Semuanya ok. Best. Akula still ada segan2 kucing den tu laaa. So far mak ngan pak mertua aku, epi jer. Yup, at the same time semua anak2 balik. adik beradik rezal semua balik. Lau tak tinggal la mama ngan ayah jer kat rumah. sunyi tau. cam mak ayah aku gak laa, sunyi. ble anak2 balik, baru selera nak makan. Makan ramai2 syiiok la. Time berbuka puasa tingat lak kat mak ngan abah kat rumah. Tiiingat sangat. Pendam kan je. apa2 pun i'm happy spent time with them. Epi sangat. Thanks semua.. especially for my mom in law n my father in law. n of course to my dear syg too.


Pilih baju pengantin. What colour theme? cream colour. First plan wana to choose white colour. but it's too Saloma style.. hehehe.. ober part lengan. baju dah cun.

Tapi pilihan aku cream colour. Memang design dier cantik, aku tak pernah tengok. Just lari sket dari plan asal aku nak amik jenis baju- cam ala2 baju kebaya. But i'ts ok. Aku pakai selesa, jenis kurung moden. Pilihan tu, dipersetujui ramai. So, aku tak banyak kerenah, settled..yeaah. sonang citer kan.
Note: Cantik lagi baju yg sebelah lelaki, nak jer aku sewa baju utk sebelah aku from kak kiah. Worth it ke? :)

No picture taken. Ermm got actually nyer. Tapi my fiance punyer camera la. Segan gak beb. mak mertua ngan ayah mertua datang sama tengok. Epi, tapi dlm masa yg sama tetap segan. So wait n see, aku doakan majlis aku kali ni lancar, n semua sihat n selamat. Moga kami berbahagia hingga akhir hayat kami. Yeahh! my time is coming.. am I ready to be a wife? insyaAllah, i leave it to Allah. Allah know which is da best for me, n for every makhluk ciptaanNYA. insyaAllah, alwiz yg terbaik for both of us n n both families.

No comments:

Post a Comment