Wednesday, August 26, 2009

Kembali..

pokok lada yg dah mula tumbuh segar..

Alhamdulillah, hari ni perasaan baik. Nak cakap epi, biasa-biasa sahaja. Just nice :).
Jadikan aku bersemangat nak berteleku depan notebook aku neh. Continue on my codings. Rasa macam dah nak start larian neh. :) Perumpamaan yang aku akan gunakan setiap kali aku involved dalam satu-satu project. Yang mana it should be a HM @ guru besar, Penolong kanan, cikgu disiplin, n KUUULIII.siapa KULI itu? aku lorrr.. hohohohoho

Dah dengar berita-berita, projek with TnGo on. Dalam kepala aku bercacak macam-macam soalan. Which terminal they will use? Previous terminal? hmm tak logik tu. Or new terminal? ISSSS ITTTTTTT??? betoi kaaa?

So la ni, aku masih dengan development aku lagik. So far, starting this morning. Alhamdulillah semua ok. Semalam jiwa kacau, dengan perasaan yang macam-macam. Semalam dapat berita mak kak Roz meninggal dunia. Al-fatihah untuk arwah. Pergi dalam bulan Ramadhan. Dalam tangis ada sedu, dalam sedu ada gembira. Tiada azab kubur semasa bulan Ramadhan. Allah amat-amat sayangkan arwah.

ok. sambung keje semula.. adios

No comments:

Post a Comment