Thursday, September 10, 2009

gaji.. raya.. money..keringg

Next week aku balik kg. Tak baper best sangat this month. Banyak sangkutla plak this month. Tapi aku dok wat cam gali lubang tutup lubang la plak. Dah kuis duit saving dah. Sedeywoo ble kuar duit saving neehh...

Dah la bulan ni saving ciput amat. Cane laa aku nak jana jadik banyak sket ngan jalan halal neh. Duit cup cake bolm langsai lagik. Duit air dah settled. Tinggal duit perjalanan aku la. Duit tol, pergi dah ada dlm TnGo card. Duit minyak, tol balik plus minus ngan trip balik, ada la cecah 150 [ 50 dah already in kad kot.. lau tak silap aku laa]... Lau tak cecah la rm200.

Duit raya.. Baru tukar duit raya. sebenarnyer tu bukan duit raya. Sket jer duit raya tahun ni. Aku kasik kat mak, abah. Then kaklong, kak ngah, aim, a.ngah. aleeya n ateerah. Tu pun badget aku paling kurang laa this year- total is rm250. Kedekut tak? huhuhhu, tu jer termampu dek den.

Compressor dah kena dlm 220 -250 kot.. alhamdulillah tu dah banyak kurang.. thnks syg

Aku dah asingkan duit utk bayar door gift - 280.

Bayar cred card duit cincin -630

Duit baju kahwin - 2 pasang : 300 - [[ni kena check semula, kot dah ada backup duit dulu, so leh simpan semula]]

Dah cecah ribu dah.. Plan aku nak beli bilik set bilik tido ngan dining table dah takdok daaahhh utk this month..

No comments:

Post a Comment