Sunday, September 6, 2009

Sakit...

Start nak demam semula. Sakitnya tonsil neeh. Hari siang semalam dah kurang. So aku kembali kpd dunia aku yg asal. Start nak berbuka puasa tu, dah start sakit. Bila sakit, aku suka nak senyapkan diri je. sakit.. Semalam pun aku dah bantai icecream yg nana bawak.


Pagi tadi dah start batuk-batuk semula. Peritnya tekak. Kepala pun pening. Pening yg tak ley nak describe. Rasa kalau la boleh tanggalkan saraf yg sakit tu, leganya... Nak menguap pun sakit. mata pun dok berair jer ni. Semua berkumpul dlm kepala.. Ya Allah ni baru sikit agaknyer ujian yg ko beri kepada aku... Ya Allah aku memohon supaya dipermudahkan jalan utk aku ya Allah..amin

Balik ni aku nak cari ice cream. Bengkak tosil sebelah kanan. Nak bercakap pun, tak de selera.. Nak makan lagi pulak kan. Sure berbuka mlm ni aku bantai ice cream jer.. huhuhu sedey nyer, sakit sorang2...

No comments:

Post a Comment