Thursday, March 4, 2010

Mengantuk lorrr

Apesal aku dok mengantuk jer? Badan penat? Tak jugak. Tapi mengantuk tu, mcm dah lebih sangat2. Selagi aku tak tido, mat salleh ckp 'take a nap' camtu, muka aku dah mcm zombie [dah la muka tgh mengembang sekarang neh]. Mamai jer. Tak boleh pk aper2. [Tak laa rasa cam terang benderang mcm sekarang. hohoohoh.. beshnyer tidoo. nikmat..nikmat]..


Kelmarin aku bantai tido kat opis gaks. Smlm, aku berjaya tak tido kat opis. Tapi mlm tu kat rumah, kena masuk tido awal laa. Mengantuk sangat2. Lepas hubby keluar pi opis, aku baca yaseen jap. Keluar layan  penghujung2 cerita Blogger Boy. Pastu cam nak tido dah, ada plak cerita lain. Sambung pulak cerita Gunung Raya aper ntah. Cerita hantu. Konon nak tengok. Satu haram pun aku tak faham [Tengok sampai habis laks tuu]. Dek sebab dah memang mengantuk sangat. Akhirnya aku mengalah, masuk tido. Hubby balik keje pun aku tak sedar.

So.. ape pasat aku inih kuat tido?
Sebab mata dah tak larat nak bukak?
Sebab aku memang suker tido? [kekekeeke..betul kotttt]
Or...... hmmmmmmmm ntah laaa..
Yg pasti, lau ngantuk tu ubat dier tidoooo jer laaa ...

No comments:

Post a Comment