Tuesday, March 30, 2010

Bagai mencurah air ke daun keladi..

Weeehuuu.. amacam? Gaji dah masuk...
Hmm.. pada aku tiap bulan sama jer. Once dah masuk, cepat2 aku bayar semua yg perlu aku bayar [tapi part cred card sekang ni selalu dok tangguh, coz kena pergi dier nyer kiosk].. Sat jer transfer dlm bank utk wat online banking.. click sana click sini.. tup2... daaaaaaaaaaaaaaaaa.... tinggal laa ciput...

Paling tak munasabah, kali ni, ble wat calculation, huhuuhuhuhuh... yg perlu dikeluarkan, melebihi dari gaji yg masuk.. tu tak termasuk belanja ari2 aku lagi tu.. tak termasuk baik pulih kete aku lagi tuu.. huuuuu..nak dpt kutu bulan2 kehadapan.. iyaaahhh.. beginilah ble membuat penyimpanan yg dinamakan KUTU. Main laks banyak pala.

Pada aku it's gud, biar laa sekali masuk maybe dlm setahun sekali jer dpt. Saving sokongan lain perlu di buat jugak. Tu yg aku teeeeeeeet.. heheheh.. well.. kena pandang jauh. Banyak lagi mender yg nak kena rempuh. Sakit sekang takper. InsyaAllah Allah akan cukupkan maner2 yg tak cukup.

Org sekeliling selalu ckp, hmm sekang dah ok laa tak, dah bersuami. ntahhhh.. no comment. Selalu mohon ngan Allah murahkan rezeki aku sekeluarga.. ngan keluarga baru. n aku dapat gunakan rezeki yg diberi di jalan yg baik dan diredhaiNYA, insyaAllah..












Adioooss

No comments:

Post a Comment