Tuesday, June 15, 2010

Bilakah harinya?

Ooyeaahh.. Hari ni dah masuk hari ke 9 aku lambat dtg bulan. Hmm aper perasaan. Agak cuak. Why? Tiap kali ke toilet, sure pkran mcm tak tenteram. Ader ker? Kalau ada, caner nak re act? Caner itu? Caner ini? Sambil langkah diteruskan juga ke toilet.

Sama kes kalau aku baru bangun tido. Fikiran terus terarah ke situ. Yupp! Agak cuak pk kan hal2 cenggini. Nak act normal? Dlm normal masih lom normal la. Have to kuat sket belah dlm.

So bila la nak cer try test kit tu? ohooo.. Dlm kiraan kepala aku, memang rasa hmm nanti2 lah. Lau org lain test kan boleh, bukan diri sendiri yg test. Hmm caner nak pujuk hati lau -ve. Hmmm too worried laaa. Sebab harapan still there..InsyaAllah dlm next week aku akan test if still 'clean'.


Yeaah..harapan masih ada. Sepanjang masa. Tetapkan redha dlm hati. REDHA.. REDHA....insyaAllah, Allah sentiasa bersama aku, bersama suamiku, utk kuatkan lagi semangat n iman kami.



2 comments:

  1. insyallah abg senantiasa bersama mu wahai isteri ku sayang

    ReplyDelete
  2. thnks hubby. Really luv u soo muchh!!

    ReplyDelete