Sunday, June 13, 2010

lemah...

Hari ni, hari ke-2 aku kena selsema, n demam. Batuk hanya pada certain2 masa sahaja. Lemah sangat bdn. Pagi tadi time bangun tido, tak rasa akan kena demam balik, or selsema. Rasa ok2 sahaja. Dah mandi aper semua, pergh terus tangkap kepala. Dah start sok sek sok sek dah hidung neh.

Ni dok dlm aircond, aku tak tau laa banyak mana virus yg aku tengah dok sebar2 neh. Dah naik perit dah idung dok hembuskan mukus2 tu. huhuhu.. goli den...

Even dah tido banyak start dari siang semalam, aku tetap gak ngantuk. Mata dah sepet sesepet2nyer. Kompem tghari aku tak gi maner2. Bekalan roti dah aku siapkan atas meja ni. So, takder hal la kalau lapar ke aper. Leh berjimat gaks dari keluar kan, leh rest kan badan.

Aircond ni, sat rasa sejuk sgt sat rasa panas. Ke badan aku nyer tempreture yg no neng no neng? Sat ken apakai sweater sat kena tanggal. Rimas rasanya..

Harap hari ni n hari2 seterusnya den dpt bertahan..insyaAllah...

No comments:

Post a Comment