Thursday, October 28, 2010

Mengantuk vs Keje banyak = tido

Tu rekaan aku semata2. Nama formula tu --> aida sifir. Mengantuk tahap gaban dah ni. Sket lagik leh fire memfire.. Ada yg tebabo jap lagik. Isk dah bau asap racun yg aku tak suker. Saper laa kureng sgt tu, hamburkan asap kat dlm opis. Isk.. pelahap asap tol dak ni... aiyooooooooooooo!!! jiwa ku kacau.

Aku nak buat formula tu kat opis, mau aku kena tengking ngan bos.. "WOIT!!! KALAU NAK TIDO TUU BALIK RUMAH LAAAAAAAA!!!!" tak pun yg mcm ni... "WOIIIIIIIIIITTTTTTT!!! AMIK SURAT NI. NAK TIDO LAMA MANER PUN NGKO TIDO LAAA> PAS NI TAKYAH DTG OPIS LAGIK!!" MUahahahahhahahahaha... tu laa rekaaan otak aku yg tgh biol dek kerna perasaan mengantuk n bosan menguasai diri... Suker laa setan2 tuuuu. Dok kipas kat mata aku ni, bagi layu. Caittt!!!!!.. Adios dulu.. sayonara...

kata2 motto yg aku pinjam dari mak mertua aku.. hohohoohoh
"SLEEPING IS DA BESTTTTTTT"

yeaaahh!! idup mama.. idup mama!!!...

1 comment:

  1. Don't worry, be happy. Kita berhibur jap dengan pantun kelakar di bawah (dari buku ‘Alamak Bosku Seperti Hitler!’) hahaha:

    Pagi-pagi, sudah mencemuh,
    Si pemandu terus terdiam mengeluh,
    Bos ini jenis yang kecoh,
    Dapat “Tan Sri”, satu dunia dia heboh.

    “Ada pelanggan hendak jumpa”,
    Itulah kata si setiausaha,
    Bos enggan, mengantuk katanya,
    Biarkan pelanggan berjumpa air liur basinya.

    Bos memanggil mesyuarat mengejut,
    Ada pekerja berjalan bak siput,
    Bos pun menengking sampailah semput,
    Para pekerja terkentut-kentut.

    ReplyDelete