Wednesday, December 8, 2010

Edisi rescue 911

Taraaaaaaa…. kuaci penyelamat aku dari aku tersembam kat atas meja lagik. Huhu.. Kan ke payah tahan mata dari tido. Penyakit berjangkit yang memang seksa nak tahan kalau dah terkena bahana nya.

Pening aku deal dengan vendor dari cino neh. Nak kata aku terror english idok ler. Tapi kalau part biasa2 boleh laa. Hoho. Mamat ni, memang (maybe) terror dlm windows CE neh. Tapi part ayat, hohoho..Kadang2 jurus bonar bunyi ayatnyer. Kadang2 terpaksa aku re translate semula, utk fahamkan aperkemendernya mamat ni nak cuba sampaikan. Baik ckp pendek2daripada bercakap panjang dgn dia ni. Last2 sekali dier salah faham apa yg aku nak sampaikan.

Bos nak mintak aku peningkan kepala mamat ni, sebab spec tak kena dgn kami nyer kat sini. Tanya panjang berjela pun, sepatah je dia jawab. Tu pun kalau betoi. Kalau tak betoi,kena la aku reka lagik ayat yg paling dot dot dot.. Dm pala aku dahterbayang, bukan mamat ni yg pening, aku jugak yg pening. Sebab mamat ni, haha, bolayan jer aper yg aku ckp. Aku hantar email CC to boss pun, dier wat derk jer. Chaaaattting jer kijernyer… Nak tak nak , kalau aku ada soklan, ev to go to chat room laaa. Caitttttt…..Dah tak faham, bolayan jer la apa yg aku nak sampaikan. haiyooooooo..yoooo…

No comments:

Post a Comment