Wednesday, February 16, 2011

Bos suka main pintu

hihi.. semenjak 2 menjak aku dah tender ni. & semenjak 2 menjak, sorang lagik staff sini dah tender lagik [tanpa ada komplot perancangan utk keluar secar serentak]. Bila bos masuk opis, asyik2 bunyi bukak tutup pintu. Sat buka sat tutup. Sat sat rasa nak buka, buka.. tapi banyak tutup dari terbuka. "BUSY - SILA FAHAM YERR- JGN GANGGU SAYA" .. [heheh tu luahan ayat di akal minda ku sahaja]. Biasanya, budak kecik jer kan suka main bukak tutup pintu kan.. kan ..kaaan jenet kaaaaaan...

Pas tu bila keluar.. zuuuuuup.. zaaaaaaaaap.. Dah mcm superman, kena sapu angin2 aircond kat muka aku inih. Kalutnyer laaa. Awat lagu ni? Lagu lain takdak erk? 

Sblm2 ni tak dak la pak mcm ni. Be professional la beb. Aku tak kan buat kerja2 terkutuk, nak naya kompeni, nak hantar rahsia2 kompeni kat customer. & Aku bukan jenis org yg suka tadah telinga dengar perbualan org berdiskus.

Mental betul laaa. Hari ni dapat surat balas dari bos tuut itu, tarikh aku keluar akan di confirm kan kemudian. Hihihihihhi.. Apo nak dikato. Dun worry aida, semua part engkau, ko dah settle kan. Semua apa yg nko tau, ko dah sebarkan, kat org yg bertanggungjawab memikulnya selepas nko keluar nanti. So no need to worry. Pandang depan. Decision pun dah ko amik. Just go ahead okeey... 

Sorry laa.. entri2 aku semenjak 2 menjak ni pun berkisar kisah yg sama jer. Luahan rasa.. insyaAllah semuanya ok2 sahaja. Aku cuma kena bayangkan semua yg berlaku hanyalah gimik semata2 ;), depa ni tarik perhatian dek kerna hati yang sudah tuuuuttt iteewww.. uhuuuk...

Wish me all da best, moga Allah jauhi aku daripada orang2 yg ingin membuat kejahatan ke atasku. amiiiiiinnn...

No comments:

Post a Comment