Thursday, February 10, 2011

Di akhir-akhir waktu

Sesuatu jer tajuk tu.. :D ..

Aku plus plus... minus-minus.. tinggal lagi seminggu aku berkhidmat kat kompeni ni. Handsover berjalan dengan baik. Dokumen yang tak lengkap, aku dah lengkapkan. Program dulu-dulu yang aku dok play around pun dah aku tunjuk camaner nak run n compile kan program-program tu.

Bersusah payah jugak la dalam aku nak mengingatkan balik semua program yang dah aku redah, kesemuanya bermain dengan device - POS Terminal, handheld device, yang pastinya, jenis-jenisnya adalah macam-macam.ado. Hehe. Bertuah sikit laa aku rasa, aku ni jenis yg suka nak share gak dengan org sekitar aku. Jadi, inilah petuanya, utk make it easy, bila nak move ke tempat baru.

Berat hati? Tak rasa laa, rasa ok-ok sahaja utk move forward. Dengan iringan doa, moga-moga, aku n family dimurahkan rezeki, n sentiasa dibawah rahmat n keberkatanNYA.. amiiin.


No comments:

Post a Comment