Thursday, April 1, 2010

Cuti-cuti

Salam jumaat..
Aku ngan hubby bersama2 dgn mak ngan abah aku, akan gerak pi langkawi next 2 weeks.Pecitee?
Dunno laa, yg pasti plan ni dah lama dah nak di langsungkan, tapi dek sebab tak boleh cari masa sesuai, sampai sekang tak jalan. Tup tup.. mak aku kol, decide nak gi sana mid april.. hohohohoh horlick  laa aku..
Baru jer abis bayau seme utang2 n wat saving..Yoooo!!! Gusi pun kering wooo..

Balik opis, terus menggodek pc. Cari the cheapest ticket. Yeahh! Mcm tak bekerja sgt smlm, mcm dok tgh nunggu lelong haper jer. Memula aku biarkan jer, pastu tgn gatal lagik menggagau ke get the deal tu.
Hoooooooooh!!! Rasa cam .. alosssssss.. dah sold out. Aiyoooooo.. lagi lama aku tunggu, lagi aku kalut.


So the result... alhamdulillah aku dpt tapi weekdays ; MAS airlines nyer ticket. Takde nyer nak kasik ari weekend dpt murah.

Dpt la tiket mak ayah aku dari Kuantan - KL - LGK - KL. Boleh laa. Total seme yg dierorg punyer, around rm470. Yg aku ngan hubby lebey kurang rm320 ticket [KL-LGK] [LGK-KL], tak beli sekali part return, kononnya nak balik ari ahad. Sekali ari ahad dah sold out, n air asia tiket mahal 1++ ttuuuuu. Total seme sekali around rm800 la, utk 4 org.

So, nak jadik citer, aku ngan hubby kena pergi gak la. Dulu sorang2, sekang caner2 pun aku akan bawak hubby pi sekali. Risau kot hubby tetiba tak nak pergi, or tak ley pergi. Alhamdulillah, Allah permudahkan part tu..

Hari ni dah apply utk cuti. 15, 16 n 19 April. Yeaaahhh! Moga urusan ini lebey diberkati, bersama2 dgn hubby kesayangan, mak cayang, n also abah cayang.. mmmmmmmmmuuuaaahhh!




Weeeeehuuuuu....insyaAllah rezeki tu ada kat maner2. See, tak rancang pun, tapi Allah dah tunjuk jalan nya kan..


kan kan kan kan.. adiooooos

No comments:

Post a Comment