Wednesday, May 19, 2010

Apa yg aku tak suka pasal rambut

Aku tak suka bila:

1-  rambut aku dah start cecah leher. Rimass. Dahh melepasi betul2, mungkin ok la. Tapi nak tunggu panjang betul, selalunya aku takkan sabar. Kecuali aku tak jumpa tukang gunting yg sesuai. Pernah jugakla, aku men deco rambut aku sendirik, ok laa gaks, makin pendek, sebab nak alter kasik samer.

2- kulit pala aku dah start gatal2. Dah macam beruk pun ada rasanya dok menggaru.

3-ada rambut yg kerinting2 gatal tu atas kepala, kasar pulak tu. Rasa dan dan tu jugak aku nak cari tukang gunting kasik clean n clear rambut aku tu.

4- rambut aku dah start panjang. Sebab, kepala aku akan start mereng. Sakit pala, datang tak kira masa. Tak selesa nya..

5- rambut aku ada kelemumur & berbau kelemumur. Bussuuuuuuuuuk!

6- rambut aku dah start mcm berminyak. ngan muka2 aku pun aku rasa turut rasa minyak nyer tu. Mula la nak basuh muka ngan facial foam tu banyak kali. Mau tanggal kulit muker.

7-aku syampu, rambut aku tak bau syampu. aiiihhh...Rasa nak syampu berjuta2 lemon kali lagik.

8- aku dah tak boleh pakai serkop pala @ anak tudung bila kat luar rumah. Rasa cam comot n tak kemas. Tapi kalau pala aku dah nyut nyut nyut.. Itu cara yg aku leh buat kalau aku kat opis.
    Yang pasti, sekarang ni, aku rasa tak selesa. uuuuuwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!.. Sekang ni makin kerap sakit kepala. Tunggu esok gi ngan hubby boleh tak? Gi potong rambut.

    [dah laa tak ley swimming smlm.. huuuh.. gian nak swimming, terkelendat betoiii. Sampai ujung minggu ni laks tu. Kena cari pool lain. Depan HUKM tu ada pool, ok tak situ erk..]
     
    Lau mcm ni ok tak? Settle jap jer la  masalah

    Pssstt..betul la kot no, rambut itu mahkota wanita. Rambut jer ke? Aku rasa semua. Tapi sebab rambut kaber kita nyer otak, kepala. So motherboard pe seme, dok dlm tu kan. Bila luaran affected, dlman turut terasa bahangnyer. adios...

    No comments:

    Post a Comment