Tuesday, May 11, 2010

New season:.... ASP

From today sampai laa aku dpt new task nanti, ni laa masanya utk aku bertatih2 balik semula, buka buku lama semula ++ ngan buku baru. Sekang focus more on web. So, camaner2 pun, aku akan main ngan dot net lah. Sekarang ni, masa utk aku belajar ASP.

Mcm org tak tau aper, then belajar. Ada yg aku ingat2 balik semula. Ada yg baru sket, sebab dlm dot net environment kan. Sure akan ada perubahan dari segi scripting tu.

Kepala aku piaw jer arini. Start mlm tadi sebenarnya. Tu aku tak buat aper satu keje rumah pun. Lepas hubby keluar pergi keje, aku terus baring, tido2 ayam. Sampai la hari ni. Rasa mual balik semula. Kalau aku ada trip mcm hari tu, kompem aku boleh muntah balik neh. ni dah telan 2 ubat. Mulanya taknak mkn, tapi dah tak leh tahan. Rasa nak baring pun tak senang, nak duduk pun sama jugak. Nak tutup mata, nanti bos halau suh balik umah. Aku redah jer la arini. 2 to 6, dah tak lama.. makin berdenyut neh...chow...


No comments:

Post a Comment