Tuesday, May 25, 2010

Lets kecheboo kechebooo!!

Teeett.... weeehuuu! aida dah swimming sekang neh wa cakap sama lu!! Hahaha. Latihan diberi oleh hubby ku sendirik la.

Di hari pertama aku menyewimming kan diri...

Aku: "Yang rini wat berapa?"
Hubby: "10 lap"
Aku: [fuuuhhhh.. biler la aku sampai thp tu].. Hmm nanti syg tinggal ayg swimming sorang2 laa.
Hubby: "Tak la, abg ada swimming situ jugak kan"
Aku: "Nanti kalau ayg elp elp... cano? nak suh life guard laa tolong.. hikhikhikhik"
Hubby: "Hmm.. nanti life guard yg bulu2 tu dtg tolong. Yg tinted nyer"
Aku: [Cett tak sesuwaii toolll].. "tak ar.. nanti nak tengok kalau life guard encem2, kita nak wat elp elp laaah.nanti lau dier dtg tolong ayg..kan kena wat cpr.. hehehe" [kekekeke.. gataaaaaaaaaai]
Hubby: "ceeet gataaaal"
Aku: "Muahahahhahaha.... main jer laa"..[dlm hati..Ayg kan dah anugerah utk syg. Maner leh ayg org lain pegang maaaa]..Luv u syg..

No comments:

Post a Comment