Sunday, May 2, 2010

Balik kampung

Weekend baru ni balik Beserah. Trip Pergi, aku hmmm krozzzz... Mata aku yg memang tak dpt daah aku nak sangkut ngan batang mancis, terus terusan tutup. Sampai laa lat rumah mak abah aku kat beserah. Thanks hubby. I luv u sooooooooooo muchhhh!!!

Day1:
Projek pertama di rumah, takder aper sgt. Menghabiskan masa di rumah sahaja. Keluar pun, pergi beli ikan yg baru jer nelayan naikkan kat pasar atap biru kat sebelah kg jambu, setentang kg alor ladang, hmm ntah, kampung situ nama pe ntah.. boleh tembus ke kg masjid.. Takpe laa, yg pasti pasar atap biru tu [memang beratap biru pooonggg] memang dikenali penduduk kat area situ. Paamuss laaaahhh.

Malam tu aku berprojek masakan ngan hubby aku.. wuppppss!! Jgn pk lain.. oh! tak sesuuuwaaai. tak sesuuuwaaai. Buat Triffle ngan hubby. Org lain dah lena semuanya, awal bonar tidonyer, kul 9 lebey dah tido. So, kira, aku belajar laa ngan hubby, even pada endingnyer, hubby kena siapkan sendirian kat dapur, dek kerna aku dah ngantuk sesangat. Tahap gaban nyer ngantuk. Sorry ehh hubby.

Day2:
Projek mencuci kolam ikan abah. Dibantu oleh my lovely hubby laa. Fuuuhh!! Kalah bau longkang. Neh, sebab masih ada sisa2 ikan yg dah mati dlm kolam tu, n sisa2 mknn yg sblm2 ni ada dlm kolam tu gaks. Banyakknyerr ulat. Aku ingat spesis ikan baru laks. Hohohohoho. Udahnyer, ghopernyer mcm ala2 anak berudu gitu, cumanya, tak laa exacly like as a berudu. Last sekali ghoper2nyer baru den tau, ulat ayorrr la tuuu uh uh uh. FAILED!!!

Ptg tu kuuununnnyer, aku nak gi beli barang mentah kat pasar atap biru tu jerr. Utk di bawak balik, n mkn2 mlm kat umah. LAst sekali, hehehhe.. layan gambar nih k.. SYiiokkkk, walaupun sekejap..

Pantai Batu Hitam, Beserah

Layan angin sepoi2 bahasa di petang hari

Say cheesee


"Layang2 ayah de!! Burung2.." Riuh dah kecik neh

Kakak ngan angah bergambar.. "Ali, ngaper mcm tu?eh eh eh"

"Kann canntiiikkkkk"..

Hehe.. Dak Ali men cover pipi nyer yg dah beransur2 pulih.
"Seee, tak de la e'bokkss n montokss sangat daaaah"

No comments:

Post a Comment