Sunday, September 26, 2010

Gang beskal dah muncul semula...

"Nadia Karim wants to be friends on Facebook".. ini lah pemula hari ini. Mugkin juga, dah tersurat hari ni, memang sesi aku jejak kasih ngan member2 sekolah rendah dulu2..

Yup fb, cara perghubungan yg boleh dikatakan terbaik setakat hari ini. Dari situ, aku jumpa dgn Maslinda, Engku mardziah, Munirah, Fazira, Hairul Nizam, Azlin, Murni, Azimah, Baini, Syahida Embung, hohohoho... maybe ramai lagik pasni. Ramai la antara nama2 yg disebut tu, gang2 beskal aku. Hahhahah. Kira gang2 dulu maner ader pakai gear2 kat beskali ni.. seme manual.. Hmmm sekang dok naik balik nama - basikal fixie.. erk.ye ke..?

Yeahh monday blues dah bertukar kpd mcm2 kaler rini... Thanks Nadia.. Alhamdulillah, rindu jugak la dengan gang2 dedulu terubat sket. Katanya akan buat gathering. Nantilaa, aku tunggu ko balik dari jeddah, kita reunion kat sini reramai. Dulu zaman budak2 kan. Dok pi mai pi mai, ngan basikal. La ni, aku nak cam muker sengsorang, payah laks aku rasa. Ramai yg dah berkeluarga (hampir kesemuanya laaah) . Mungkin dah lama sangat. Hampir 20 thn (hmm 18 thn camtu laa) baru jumpa balik secara fb. Huuh. Cam jejak kasih laks..

Pssstttt... : Soklan yg kena tanya, kalau add member laama " ko kenal tak aku ni, aku dulu la yg selalu main galah panjang ngan ko time rehat, ala, yg selalu balik sekolah naik beskal sama2 tu..." hehehhehe.. kenangan best ngan gang2 lama, maner leh luper kan..

No comments:

Post a Comment