Tuesday, August 17, 2010

Di pagi yg hening..

Pernah tak terjadi konflik dlm famili or dgn rakan2 sekeliling? Susah kan nak handle? Berat rasanya.

Yup sedang alaminya. Nak cakap fikirannyadah tak rasional, tapi seakan sedar. Tak dapat nak cerita aib itu. Hanya Allah yg dpt membantu sekarang ni..

Harap semangat aku adik beradik tetap kuat, n kami tetap bersatu nak selesaikan konflik yg tgh genting sgt2 ni.Yg akan buat aku mengalir deras, mak ayah aku. Kalau tak disebabkan mak ayah, mungkin aku akan bertindak lebih lagi dari semalam. Kesian mak, kesian abah. Aku yg kena ni pun tak boleh tido. Inikan pula mereka. Ya Allah Engkau kuatkan iman kami ya Allah. Aku mohon Engkau titipkan rasa kesedaran dlm hatinya ya Allah. Ya Allah satukan lah hati2 kami satu keluarga, satukanlah hati2 kami adik beradik. Satukanlah hati2 kami suami isteri. Aku mohon dari Mu Ya Allah. Aku mohon sangat2 Ya Allah. Amin amin ya Rabbal A'lamin...

Pssttt.. betul2 rasa nak demam semula hari ni.. Mata dah start panas. Kuatkanlah diri aku utk redah dugaan in ya Allah..

No comments:

Post a Comment