Monday, August 30, 2010

kuuuuih..kuuuuih...kuuuuuih..kuuuuuih...

Caya tak, next week dah nak raya? Aku yg sebenarnyer, cam tak cayo joo. Dok sembang maya [tau dak sembang maya neeh..ahaksss..chat lorr], sembang ngna vendor kuih raya aku. Dok berkira-kira time bila dia nak mai antar kuih raya tu. Semacam banyak jer rintangan dier nak mai antar. 1st sekali tak kena timing, aku balik kg, jadi takkan dia nak tinggal kat luar umah aku tu jer kan. Ari weekend baru ni plak, dia plak yg terlupa nak bawak, kes tertinggal. So tak leh salahkan dia pun. Sekang Allah kasik cash, ada la tu mana yg tak betoi. Jadik sabar jer la aku menungggu.

Vendor2 kuih raya lain, masih belum aku contact. Sok cuti kan, aku lak yg kena self collect kat area BTS.

Sebut pasal kuih raya, aaahaaa. Taraaaa.. Nantila aku tunjukkan hasil kuih raya homemade raya tahun ni. Resepi, seme dari internet. Tengok ramai yg komen, ramai yg dah cuba, n dah try kesedapannya. So dari situ aku amik, n buat kat rumah last weekend. Ni hasil tangan suami aku, adik ipar aku, ngan aku laaa. Depa ar bnyk tolong. Di atas budi baik tuan hamba berdua menolong, diucapkan tq sooo muccchhh!!! [ada laa balang kuih raya yg telah kosong.. hehehhe]

Pstttt: Nama kuih raya tahun ni penuh ngan bunga2 cinta...hasil daya kretip suami aku. Aper kena ntah, asyik cheeenntaaa jer dok taruk blkg nama kuih... famos chentaku laa... caramel chentaku laa.. hehe.. macam2.Yg pasti layaaann, memang bessssttttt bila ramai2 buat sesama.. pastu rasa dier pun soodappp.

No comments:

Post a Comment