Monday, November 8, 2010

Omelan aku

Dah lama tak tepon rumah. Lama ke? Biasa kerap tepon kg, tepon mak, tepon abah, tak pun kakngah. Kali ni senyap sket lepas last week, mmm kalau tak silap aku hari rabu lepas mak ada kol aku. Pas tu esoknyer kakngah pulak kol. Pastu sunyi sepi...

Rutin harian aku berjalan makin singkat, disebabkan aku memang terus goal lepas solat isyak [kalau tak tahan ngantuk, lepas solat maghrib dah goal]. Jadik timing tido memang dah terlebey banyak. Tak tau aper tak kena. Ubat? Maybe la.. memang aku kuat tido.. ahaksss.. ada la sket2. Tapi lepas dah tak duk membujang neh, takdak la itu pe'el nyer. Yg pasti sekang jam 9mlm itu adalah time yg paling lewat aku tido...

Amacam sakit? Sakit tempat check dah beransur pulih. Esok perlu pergi check up lagik. Check up ibu mengandung.. ??? hahahah. Tidak.. tidak.. Ramai yg sebelah famili suami aku ingat aku pi wat check up part tu. Blom ada rezeki lagik part tu. Doakanlah kami jugak yer, moga dikurniakan cahaya mata yg sihat, baik, comel, insyaAllah..[sentiasa kena bersangka baik dgn Allah]

Ok back to prev topic..Cano aku nak buat erk. hohohohoho.. antibiotik masih ada, mampuih gi juper doctor tu, kena bebel, sebab ubat antibiotik tak abis lagik. Nih gara2 masa tido aku yg memang dah terlebey ar ni. Aku ar, suker no tido sekang nih. Badan semacam tak larat sesangat. Tido ar! hahahhahahahaha- tido memang best!!!!

Sekang pun bagai nak dipam2 rasanya ketembaman haku ni. Ada gak la baju jalan2 aku, yg memang langsung tak muat [Memang kena let go kpd sesiapa yg berbadan kurus] Hohohoho..Kebesaran n kegemokan haku yg memang terserlah. Sekang aku memang kuat makan. Makan sket, tapi kerap...[lebey kerap dari hari2 yg lepas]. Risau aku tak larat heret badan jer nanti. Giloss!!!! Makan biar berpada. Ni la akibat selalu ckp kat suami sendiri [bukan cakap bukan2, bukan ckp yg teruk2.. tapi nak motivate suami bagi turun sket airbag nyer. SEeeeee.. sekang haku dah gemoooookkkk...aida dah kena TULAH..huhu.

Psssssssttt: Cano nak menten slim neh?.. Hehehehe..Se'eh (bahasa pantai timur) betoi rasa..

2 comments:

  1. haa tu laa.. kan dah kena tulahhh.. dok kata hubby sendiri vulat.. now.. dia pun dah vulat skit.. caboooottt :)

    ReplyDelete