Wednesday, November 3, 2010

Pulun yeop pulun..

11 biji sehari. Hohoho.. Tu la jumlah biji ubat yg harus haku telan setiap hari selama seminggu. Hohohohohoho.. horlickk nyer rasa.. huhuhuhu. Sib baek seminggu. Memang culas bab bab makan ubat neh. Tapi dek sebab nak baik baeeeek punyerrr , kena la patuh arahan kali ni. No more hospitalized nyer citer, no more operation, tapi kalau nak no more pain, itulah yg perlu aku buat, menelan 11 biji ubat sehari.

Hari semalam mc. Info dari doc agak menyenangkan hati, tiada penyakit yg kronik yg didapati menjadi penghuni tetap badan, alhamdulillah [memang mintak sangat dijauhkan]... Tapi kalau nak lebih senang ati lagik, rules no 1 - habiskan uubbbbbbattt2 itu. yewwwwwwww! Next week ada lagik follow up yg menanti. Dr Soeziyani tu dah semacam doc panel dah. Hehehehe..Thanks hubby, mak abah, mama, ayah.. n also mereka2 yg mengenali diri inih, kerana sentiasa mendoakan kesejahteraanku seadanya.

Hari ni, biasa la dah di bawah pengaruh ubat, mata tu dah semacam layu, semakin kuyu. Ngantuk, lemah jer rasa seluruh badan [tgh pulun berlawan kat dalam gaknyer]. Sok deepavali. Cotii2 mesia.. weeehuuuuu. Pi maner? Tak pi maner rasanya. Berehat di rumah saja, since my MIL ngan FIL ada kat rumah. Tak pun berpiknik di rumah maklong suami aku kat serdang. Hari sabtu join rombongan meminang belah FIL suami aku, kat area subang. Ok lah.. Nak adios dulu. Mata makin berat. Mau lelap barang lima seploh minit. chow dulu...

Psttt: baru dpt call from k.ngah..Mak susah ati dengar aku kena lagik cam thn lepas. Sian la plak mak dok pk mender2 cenggini. Isk isk isk..Tapi mlm tadik aku dah kasik tau, seme semacam ok2 saja.Harap mak abah tenang2 sahaja. Yg pasti, aku ok2 jer ni. Amik masa sket laa utk bengkak tu kembali normal... insyaAllah. Kita leave to Allah, apa2 yg didatangkan kat kita, itu yg terbaik utk kita. InsyaAllah..moga Allah permudahkan segala urusan, memberi kesihatan kepada semua ahli famili aku, famili mertua aku, suami n aku n kawan2 sekeliling aku..insyaAllah.

No comments:

Post a Comment