Thursday, November 18, 2010

Mood Yillek

Uwaaaaaaaaaaah! Takdak mood nyer nak continue dgn kerja2 opis ni. Keje ada, memang ada, banyaaaaaaaaaaaaaaaak. Smartcard module yg aku siapkan masih ternanti2 laaa, biler la aku nak completekan. Dah mula langkah?

Udaaaaaahh.. Tapinya, huuuuuuuuuuuh..lesu.. lemau rasanya.

Kalau ikutkan sepanjang perjalanan balik ke KL ni, aku dok tido jer. Kes migrain yg menyerang semalam, masih lagik bersisa.. Worst rasanya... sket lagik memang uweeeeeek arrr, tu bantai tido, dari menyusahkan ramai lagik org [termasuk diri sendiri]. Dah la memang sepanjang hari semalam, mulut aku tak benti menyuap makanan. Mak mertua & tok sebelah suami aku poongg udah perasan, aku dah geeeeeeeeemooooooook.. Hohohoho. tak payah makan weight gain. Sekang makin membesar dgn sihat.

Cerita pasal raya.. So amacam beraya dgn family mertua?.... :) ...

Sblm tu, meh imbas dulu traffic otw ke parit buntar. MUAHAHAHAHAHA!! TERUK! Kami 4 beradik - hubby, aku, naim, n adik, gerak dlm pukul 9.30 camtu. Lalu ikut LDP, terus masuk ke exit Hospital Sg Buluh [Dah lepas 2 toll]. Dari exit tu, dah nampak merah jerrr.. Yoooo!! Colour your life with red color okeeeeyyy.. Tak  payah pasang pelita bagai. Banyak betoi kete atas jalan..

Dimulakan dengan perlahan jer. Tengok meter kete hanya gerak 60-80...kat highway tu beb.ada hampir 250 & ++km utk sampai ..hehhehe.. Ado sampai pagi rayo neh. Adakah keadaan berulang kembali? Teeeeeeeeeet!! Terus aku tingat, sebelum gerak tadik, aku dok pulun minum ayor.. Hohohoh.. Oh tidaaaaaaaaaaak!!! [Ada bad experience pasal mender nih- Adik aku ckp,Biarlah LPT highway je yg menjadi saksi.. Jgn ada North South h.way plak  jadi the next saksi.. Hehehhehe.. Kes nak buang ayor kocil laaaaaa.....huhuhu.. mintak2 tak rasa]. Perjalanan kete, kejap laju, lama pelan.. laju balik.. pastu pelan...
Tension betoi. Sib aku tak drive. Sian hubby..Hehehehe..

Sampai kat RnR yg pertama.. Terus seme turun [aku sebenarnyer], membuang dulu. Risau nanti jem teruk lagik, ado yg terkucil dlm kete..hohohoho...Sampai kat kaki bukit iipoh tu, tengok semacam flow dah ok..Kat kaki bukit? Start dah slow seselow selowwnyer..Boleh ckp tak bergerak la kete. Boleh keluar dari kete, berlari sampai atas bukit tu, Mungkin akan sampai dulu dari kereta.

Yg wat jem jem besi sepanjang jalan mendaki before terowong tu, rupanya ada pembaik pulihan jalan-opposite site-heading to south. So, jalan yg heading to utara, dah di curik lane nyer- satu lane. n satu lagik, org dok nengok apa jadik, biler nampak kren di opposite jalan tuu..huhuhu.. idup rakyat mesia... penuh dgn sifat caring.. caring is sharing erk..

Lepas dah masuk terowong tu, takdak laa dah jem nyer.Traffic flow ok. Sib tak beraya kat highway..Sampai rumah tok kat parit buntar dlm pukul 3am. Seperti biasa... seme org akan bangun sambut anak2 n cucu2 balik. Sian depa neeehh... Pastu langsung dah tak tidonya, terus bersiap2 masak kat dapur, utk hari esok. Aku tak tolong.. ngantuk beb. mau aku jadik zombie kalau aku gi tolong.. huhuhuhu selfish nyer aku. huhuhuhuhuhuhuhuh.....


Raya... Pagi tu semayang raya.. pastu cafe tok bukak 24hours.. So aku telah menjadi pemakan yg berjaya, sampai ku rasa, kental jugak laa perut ku. Sket lagik mau meletop. Tghari sket tu, kitaorg pergi shopping kat Hari2 nyer kedai.. Hehehehhehe..
Back to my mood.. Hmmm...Moood ooooo mooodd.. dimana dikau..? Yosssssssssssssssh! Buhsannya nak habiskan masa kat opis ni, dgn keadaan mcm ni.....Ada aku layan movie kang.. hehehhehe..Adiosssssss
Pssssssssssstt: Gambar raya? Hmmm ...yillleeeekkkk maaa

No comments:

Post a Comment