Monday, April 26, 2010

SAM card -udah rosak satu....awwww tak kuasa laa nyaaahhh

SAM? BUkan tokey kedai beskal hubby aku yg selalu pergi tu. Ni SAM-Security Authentication Module card or SAM card is a smart card in a reduced form factor similar to a Sim card. SAM cards are usually used to hold cryptographic keys inside point of sale terminal units [terkeluar language english laks..ahakss; copy n paste laa. faham tak faham, faham2 kan jer laaa k. malas aku nak translate..]

Keje aku yg dah ter 'drag' sampai hari ni. Biasa part kad ngan SAM takder bnyk mslh, as long as kita ikut formula yg diberi, n ikut step by step procedure nya laa.

Kali ni, beri aku tekanan betul part SAM n card neh. Apa punca masalah pun aku tak tau. No idea. Blur. Blank!!

Start from today, aku ev to translate codes from VB to C [Setelah aku dah mentranslate 2 kali dah sblm neh]. Nampak mcm mudah. Tapi agak sedikit fobia utk procede this job. Sebab Apa yg aku dah rosakkan tu dlm limited quantity [mungkin ada lagi satu kot]. Fuuuh! Masak lau aku guna n rosakkan lagi. Mau kena piat piat tinger oden neh.. uwaaa!!!..

So berkerojer la kita hingga kita penat berkorejer yerrrk... Yeaah I, me, myself --- peace....

Psttt..rasa nak pi layan duk kat air terjun yg laju tu, duk bawah air terjun tinggi tuu... tolong aku jerit kuat2. Layan surah al-fath ah. Lagi bagus kan. Moga terbuka pintu2 hati, pintu2 idea aku utk aku berkoreje dgn tekun..

No comments:

Post a Comment