Thursday, February 18, 2010

Cuti paksa?

Syiook tak dpt cuti dari company?
Of course seronoook kaaan. Tapi kalu cuti tu tolak dari cuti tahunan kita, syiok ke gitu? Huhuhu..
Idok ler syioookk.. So arini dah jatuh ari khamis. 2-3 hari lepas berisi jugakla. Dengan kedatangan mak ayah mertua aku. So menghadapi rumahku diserang, ok lorrr. Aku ngan slumber aku jer la. Readykan apa yang mampu aku readykan. So far, so good. Iyeeeeaaaaah!!

Smlm aku pi buat check up tiroid. Result nya, next week. Dunno aper resultnya. Cuba nak guess.. hmm tak taulah. Kita serah pada yg Maha Esa, OKEY.. :)...

Pagi tadi, pergi mengurut. Ringan rasa badan. Ok la. Sebulan sekali, aku rasa ok jer wat sebulan sekali. Tengok masa. Malam pun aku boleh pergi sebenarnya. Just make a call, then kalau kakak tu free, so leh slot in, pi time dier free tuu.

Nak masak aper erk arini? Aku no idea nak masak aper. Nak masak aper erk? Hubby aku tak lik lunch ni. Utk malam kang.. hmmmm...idea...idea....

No comments:

Post a Comment