Monday, February 1, 2010

Story dari kg

hari sabtu, tunggu my syg balik dari opis, kemas2 rumah ready kan apa2 yg patut utk balik kg. yeeeeeeeeeeey!! gumbira rasa hati nak balik BESERAH. WEEEEEEEEEEEEhuuuuuuuu!!

alhamdulillah tolak tambah jam, jam 5ptg ++ aku n hubby sampai kat umah mak abah. disambut oleh mak, abah, anak2 sedara kaklong kakngah n a ngah. Kesian tengok ruper anak2 buah aku, sememek tunggu lama sangat mak de dier nak sampai. Nak buat mcm mana buah hatiku syg, ayahde kene bekerja.

hari sabtu tu takder bnyk mender dibuat. aktiviti di dalam rumah je.

hari esoknya.. Ahad, 31 Jan 2010..
Pagi2, tolong mak kat dapur. Hubby ku tolong abah sembelih ayam kampung. Hehehehhe.. Suker dier.. Yer la selama ni tengok org sembelih je. kali ni, dah diperturunkan ilmu oleh abah aku, so practical time :D. Lulus laa. takdak laa ayam yg disembelih tu tak putus urat mereh. Alhamdulillah dapat satu lagi ilmu di dada. Wit da tip maaaaaaaa..

Ptg tu ke rumah makcik umi. takder pe sangat borak2, pi jalan sat kat pantai berdekatan dgn rumah mak sedara aku tu.

Hari senin, 1 Feb 2010.. [fuuuh dah masuk bulan februari daaahh].. 2bulan 12 hari dah kawen..
pagi tu carakan pokok2 yg nak dibawak balik ke rumah kat KL. banyak laa jugak. aku rasa sure nanti dlm kete dah macam taman dah gayanya. :) syiookkk wat balik banyak2 ni.. syiok tengok banyak pokok kat sekeliling rumah.

Dah settle yg tu, pi kuar sat ngan my hubby. ada gambar, tapi mcm gelap sket laa.. Around kul 11.30 camtu balik rumah, makan2. kul 2 lebey bertolak balik ke kl. sempat gak aku juper anak2 buah aku tu. Depa baru balik dari taman asuhan, n sekolah.. rasa nak balik cepat2 lagi bulan depan.. rasanya lulus tak, lau aku mintak hubby aku cuti time maulidur rasul?...

No comments:

Post a Comment