Monday, February 1, 2010

hasil tangan aleeya...


Aleeya : "Ni mak de n ayah de".."Sebelah ayahde n makde tu anak makde"
Aku: "Makde ingatkan aleeya kasik ayahde jer. Makde tengok jer tadik"
Aleeya: [Sambil senyum..] "Semua org dapat, atok, wan, cik na, mama, abah..seme dapat"
Aku: "Pandai aleeya lukis..Mekasih.. :) "
Aleeya:"Sebelah ayahde ni anak makde tau"
Aku: "Makde mana ade anak lagik kan"
Aleeya: "hehe..Takla.. ni org lain, tgh dok main".."Sebelah makde ni baby makde, ok :)"
Aku: [Cenyum jer..Nak jugak dier nambah..insyaAllah bakal ada.. nak anak baik2, comel2 mcm aleeya.. mcm ateerah. Dengar cakap.. amiin]
Aku: [dlm hati... bertuahnya aku ada anak sedara mcm ni... luv u aleeya.. n miss u ]

hasil tangan aleeya aku dah tampal letak kat opis...
rinduu nak balik kg lagik...

No comments:

Post a Comment