Monday, February 22, 2010

Macam sarung nangka

Terasa malu pulak aku pakai seluar jeans hari ni.

Ngaper pakai, kan dah tau sendat? Wuuupss.

Nak tau? Kes bangun lambat.

Bila lambat bangun, preparation utk ke ofis pun tak sempat la.

Ngaper tak buat mlm tadik? Hmmm den bantai tido sepanjang malam.

Pagi tadik tak terasa kesendatannya n kemampatannya. Laa ni baru rasa, naknyer bila aku kena bangun, keluar ke toilet, biler aku pi lunch tadik.

Huhuhu. Malunyerr... Malam ni, ngantuk pun ngantuk la. Yg penting, aku nak iron dulu seluar2 n baju2 aku n hubby.

Teruk betul bila tak buat kerja rumah ni. Rasa serabai bila bangun pagi. Sebab semuanya tak ready. Kena kuat semangat, lawan ngantuk ubat...chaiyoo chaiyooo!!

Pssttttttt.. baru ku sedar, pahaku udah mengembaaaaaaaaaaaaanggggg. uhuuuukks

No comments:

Post a Comment