Thursday, February 11, 2010

Malunya

Pagi tadi budget nak pakai shirt ofis. Opss sedar2 takder dlm almari. Aiseyman! Dah nak cepat, takdernya aku suka nak pi iron aper seme. Aku capai jer baju yg memang tersedia dlm almari, baju biasala. Ala2 baju santai gitu. Baju kait, so, memang takyah nak digosok pooongg.

Dek sebab tak pegang kunci, hari ni saja jer aku dtg lewat[...alasaaan!!].
Around 9am baru keluar rumah. Doa termakbul kot. Nak sangat datang lambat, Allah kasik aku lagik lambat. Traffic light yg tempat' u-turn baek' tu rosak. Dek sebab aku ada amal dasar2 malas hari ni, jadiknya aku malas nak pusing dah. Ngan kepala aku yg agak bergelegak, berdenyut2, tak larat aku nak pk "Patut ke aku u-turn semula, lalu ikut yg mudah sikit?" Aku layan kan jer jalan dah penuh ngan kete, akibat jem sebab lampu traffic rosak.

Sampai opis, cam biasa, ada supervisor aku jer. Pastu aku layankan keje aku laa.

Lunch time, aku keluar. Alang2 keluar, aku pi cari barang rumah sikit. Terasa nak beli buah limau, tapi kat situ tak baper elok. Hmmm, pendamkan jer niat tu dulu. "Nantilaa.. sok ar aku gi cari lain.. " pujuk hati sendiri. Nak sangat pun, bukan aku mengidam pun. Terasa sangat nak makan buah jer.

Aku makan roti jer time keluar tadik. Tekak rasa tak nak terima mknn lain. Panas betul kat luar. Balik pekena aircond opis. Pasang, dier nyer blow tu, mcm nak process ketul ice dah. huuhuh.. Dah cool tu, aku dok lik kat kusi, nak ngadap keje semula. Tup tup mata aku tertumpu kat satu kawasan baju yg aku pakai. Hmm... design baju ni memang camni ker? Aku belek lagik.. ooooooooooooooooooohh tidaaaaak!! Malu beb!..
AKU PAKAI BAJU TERBALIK!!!..

Huhuhuhu. Dah round satu donia baru aku perasan baju aku terbalik.
Dan dan tu, pi toilet terus tukar kasik ok.

No comments:

Post a Comment