Tuesday, July 20, 2010

Chaiyoo!! Chaiyoo!!

Dah start buat hari ni. Harap boleh settlekan by today. Hmmmm boleh ke? insyaAllah.Then boleh paskan kat person in charge utk semakan.Grammar? hmmmm insyaAllah akan buat yg terbaik.

Lepas dah siapkan ni, boleh aku terus check card guna terminal. Harap2 takder problme yg menunggu. Hidup mesti terus. Walau apa pun yg jadik.. yup!! Rini plan balik lewat. ntah tengok laaa camaner.. Better aku takder rasanya lagi baik.. k laaa.. Rasa cam nak bawak diri jauh2....

Baru dpt pesanan pas aku tanya.. "camni ke nak buat mender neh?" Nak tau aper jwpnnya...huuhuhu.. nangis kalau dengar sendirikkk "jgn wat explaination mcm keling dah laaaa" guuuuuuuuulppp!! "Pesal lak ckp camtu??" mmmm ada kena mengena ngan mmm minute keee? teruk sangat ke bahasa aku guna kat minit tu? uhukkk? tu boss dah tengok dah tu, dah perbaiki lagik. cam2 peel laaaa....ni nak wat document lain plak neh. Serasa aku aku dah guna bahasa paling mudah dah. lantak laaaa.. asal aku wat keje aku.

Wokies wat ever yg org ckp, keje mussti buat, yer tak?

So ni yg akan aku siapkan.. ooyeaaaahhh.. mudah2an dipermudahkan...

Task List:
Terminal Activation - Done!  ---wiiiiiiiiiiit wiiiiiiiiiiiiitt...
Terminal Login  - Done!  ---wuuuhuuuu..alhamdulillah.. utk ari ni, ini la saja yg dpt aku pikio kan..

Next,  insyaAllah sok leh siap kan.. hehehhe chaiyooo!!! :
Account Activation - Yeah done lagik :).next..next
Coupon Purchase -siap! Teh tarik satu... wooooooopsss
Card Topup - suda da da
Check Balance offline - yup yup!! udah setol
Check Balance online - settle jugakk
Terminal Logout- wookehh siap.. ALHAMDULILLAH..

Tunggu semakan.. fuiiyoo masaaaakk!


No comments:

Post a Comment