Thursday, July 15, 2010

Perubatan Islam & tradisional

Allah nak duga manusia tu dgn mcm2 cara kan. Mungkin ada yg tak kena secara direct. Tapi masuh kena tempias nya. Allah nak duga satu famili pun boleh, dengan usik sket one of the family member. Tu dugaan Allah bagi.

Sekarang ni, aku cuba laa cari tempat2 yg mungkin boleh kakak aku yg sorang ni berubat. Status: belum tau samada betul2 perbuatan khianat org atau sendiri cari pasal. Sekarang ni kami satu family lebih kepada yg first, even kadang2 ada gak laa mainan otak ckp if betul2 cano? huuuuh. Dedua lau boleh mintak dijauhkan.

Aku dah kol darul syifa'. Tapi tak dpt cakap panjang. Aku usulkan email plak. Nanti kakngah aku cuba try kol balik ustaz tu, bercakap lagi. Thru email tu, serasanya dah complete bercerita. Lau nak complete lagik, perlu ada, mak, abah, kakngah, n abag ngah. aku rasa laa. Sebab dierorg kenal watak2 penting dlm cerita dugaan kali ni.

Mak tiap2 malam buat solat hajat. Aku? insyaAllah bakal menyusul, selalu mengantuk tahap teruk bila dah mula lena. insyaAllah utk kaklong pulih mcm seida kala, aku kena buat gaks.

Tiap masa doakan utk kaklong, mak abah kakngah n baby, aleeyah, ateerah, a ngah, hubby, n seluruh famili laah. famili aku n famili mertua.Tingat jer doa. tingat jer doa. Leh kata banyak teringat laa.

ok laa... tu jer omelan ari ini. omelan n doa, moga segala urusan lancar. n semua ahli famili sihat n selamat.

No comments:

Post a Comment