Monday, July 19, 2010

Lalok

Masih dlm pengaruh ubat. Dari semlm sampai la ke pagi ni, aku masih dok rasa slow. Rasa lalok, rasa mamai. Tak ley pk pasal keje. Rasa nak berehat je. Pagi ni sblm dtg ofis, dah kena CB. Tak tau aper yg dimkn. Rasanya leh check aper yg aku mkn, n kuantitinya agak sedikit.

Sekarang dah kat opis. Sakit perut lagik, tapi bukan cb. Sakit org pompuan, senggugut. Aku tak jamah ubat gatal pagi ni. Risau kot kot leh kedebuuuum kat sini gaks. Even tak mkn ubat tu, tapi dah jamah ubat antibiotik, tapi mata still kuyu. Rasa nak tido tetap ada. Rasa sakit perut ni buat aku tak selesa jugak nak duduk.

Ntah menunggu jer pukul 12.30. Aku nak tido rasanya. Tapi tak selesa laa kat sini. Bnyak wite up yg kau kena buat. Tapi idea tak ader, dgn kata lain okran aku tak dpt nak jana tenaga tuk penulisan tu.. Rasa nak balik sangat. Nak baring n rest cam smlm. Smlm dah jadi mcm aper jer. tido setido2 nyer. Tak leh nak bangun sangat. Agak lalok n mamai.

No comments:

Post a Comment