Wednesday, July 7, 2010

Penantian & Perhentian..

Hmm... dah 2 minggu kandungan aku gugur.

Just mmmm 4 hari dpt rasa sebagai ibu mengandung. Rezeki kan. Doc kasik tau, kandungan aku tu abnormal. Kes tak grow. Jadi kat situ jer la pehentiannya. Alhamdulillah, moga aku n hubby dpt rezeki yg lebih lagi, insyaAllah.

Berita kesihatan aku dah ramai yg tau. Aku ok2 saja. Tapi biler nak bercerita balik nak nak nyer thru sms agak sebak. Biler time sms kita mengarang kan. Bila terkenang balik, itu yg huhuhu laa. Satu lagi, bila kita nak start bercerita dgn org yg langsung tak tau aper2 mengenai aku. Rasa.. "alamakk, tarik napaih lepass.. tarik lepas.. dup dap dup dap.." Menggeletar satu badan.. Dlm hati, cuba tenang2 kan diri, cuba tenang2kan hati.

So, after 3 months, baru aku di advice leh try ngandung lik. Yeahh! Rezeki semua daripada Allah. Kita cuma merancang, Allah sahaja yg menentukannya. Moga aku n hubby makin tabah hadapi semua dugaan yg Allah berikan ini.


No comments:

Post a Comment