Sunday, July 25, 2010

Tap tap tap tap...

Aku lambat lagi pagi ni ke opis. Bukan lewat sikit, tapi banyak woooo! Rasa nak tersembul mata tengok jam dah jam 9.32pagi. Yooooo! Kalau aku kumpulkan cerita aku lambat masuk opis, sure dah mangli daa kan. Bak kata pepatah, mcm dah jadik darah daging aku, datang lewat neeh. Huhuhu. Teruk laaa. Taknak sedar-sedar tuuu.

Aku rasa pagi ni kuat jugak utk bangun dek sebabkan tingat adik ipar aku ada kelas. Lau tak mau aku teruskan niat amik half day dah. Ngantuk punyer pasal, gara2 mmmmm tido petang smlm. Syookkkk tak gi memaner, bantai tido, time ari dok ujan kat luar :) .[ Yer ke sebab tido tuu.. ahaaaaaaakssss. Baru jer dok ngata kakak aku, kuat sungguh mu ni tiddooo.. hahahahaha]

Sampai opis, mmm tengok keliling cam sunyi sepi lagi. Tapi lampu dah nyal dah kat ruang keje aku tu. Hmm dlm pala tak benti2 guesss.. Saperkah yg awal dtg tuu? hehe. Jgn laa boss yg sampai dulu. Maner nak taruk muko den neeeh. Huhuhu, n kompem laa pas tu dapat email berantai lagik. WARNING laaa, kat staff2 dier yg tak reti bahasa. Keje start pukul 9pagi ok!!!.. Kikikikiki, ramai sgt anak bos kat sini. Tu yg dtg sewenang jer tu.

"Kreeeeeeokkk" bunyi pitu opis.. Dlm ati, pintu ni mcm tak lama jer neh. bunyi pun dah semacam.Tinjau bilik boss, tak berlampuu!! Yeeeeeeeehaaaaaaa!! Blink2 balik muko den neh.Yeaah semangat wat keje semula.  Peaaaaaaaaaceee ati oden.

Dek kempantapan yg ado, pas aku baca2 berita2 terkini, n msg2 dlm email, terus jer aku start wat minit yg perlu di pas kan kat memember2 n bos ari esok, insyaAllah. Lau pas awal pun takder mender nak komen poong. So, bagi aku, esok or lusa, tu masa utk aku buat, n perbaik selepas di review. Maner tau kan, aku terlepas pandang. Mana yg ter miss tu, aku add siap2 dlm minit. Sekang ni takdok dah suh antar lik email lau ada correction or changes aper2. Sekang nyer msg bunyi camni dahh, [msg selepas di translate ke bahasa pasar] "Ada atttachment neeeh. Oden dah buek utk hangpa semua.. review laa yerrrrkkk baek2".

minit meeting yg ke 4

Ada sket lagik nak buat. Ok laa, den nak chow dulu. Malas tol nak kuar gi tuang minyak. Weekend baru ni ada jalan2 sket. Bestt!! Ari minggu yg best! Rasa cam aku n hubby org yg paling bahagia sekali. InsyaAllah alwiz doa kami idup aman damai, tenang, n bahagia setiap saat. Allah dah bagi adiah kat aku, insan yg betul2 aku rasa bahagia dgnnya.. lebiu hubby sooo muchhH!!!

No comments:

Post a Comment